15 Eylül 2012 Cumartesi

Voit markasının 90 yıllık serüveni ve dijital müzesi.




Spor ürünleri kategorisinde  en iyiler kimdir diye konu açıldığında  voit markasını hep duyarsınız. Marka değerinin yüksek olması o kadar önemli ki  böyle bir değere ulaşmak için uzun yıllar boyunca sürekli marka değerine katkıda bulunmanız gerekiyor. Ürün kalitesi, hizmet kalitesi,satış öncesi ve sonrası hizmet, yetkili teknik servis ağının tüm ülke sathında olması gibi aşamalarda sürekli iyileştirme yapan bir marka ancak böyle güvenilir bir algı yaratabilir. Tam  bu noktada voit in bu marka değerini nasıl sağladığını araştırdığımızda tesadüfi bir netice olmadığını görüyoruz. Sürekli kaliteyi hedeflemek, dünya çapında bir pazar hedefi, kaliteli bayiler ile bağlantılar ve her gittiği ülkede il bazında yetkili teknik servis ağı, müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşım ve bunu dile kolay 1922 senedinden beri yapmak. Marka olmak böyle bir şey herhalde. Voit  90 küsur yıllık serüvenini dijital bir müze haline getirmiş. İncelemenizi öneririm.
Voit Dünyası Editörlerinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder